July 14th, 2011, 10:37 am

average rating
4.60

Comment?

stalking

  • « first
  • prev
  • next
  • last »
  • « first
  • prev
  • next
  • last »

JOYCE July 14th, 2011, 10:38 am

Sam watches too much anime. :|
But do those scenes ever actually work out? xD

Advertisement August 18th, 2019, 11:02 pm


@megami23

JOYCE July 14th, 2011, 5:47 pm

:D Thank you so much!! Your comment made me really happy.

roxjey // July 14th, 2011, 10:39 am

a disguise over a disguise
epic XD

MadBunniFun // July 14th, 2011, 10:41 am

LOL I think they always end up getting caught or hurt. ;)

IntoxicatedBloomer // July 14th, 2011, 11:11 am

Yeah...she watches too much anime. :) They're going to get caught, but I think it'll be for the better. They need to seperate...NOW

Natashakiable18 // July 14th, 2011, 11:15 am

lmfao! I guess no one will know who you REALLY are ;))

KermitsGirl // July 14th, 2011, 11:19 am

I hope this ends with them beating the snot outta that guy. I don't trust him >:(

slammy4 // July 14th, 2011, 11:43 am

AWW. despite everything matt and alex look cute together.

mangofurutani // July 14th, 2011, 12:49 pm

Oh ho ho a disguise over a disguise. :D Great page.

Kellysterhabit // July 14th, 2011, 1:19 pm

A disguise over a disguise. Deception.

XDDD Lulz

They're cute for trying <3

StyleLover555 // July 14th, 2011, 2:04 pm

Haha, this page is epic, Love it XD
LOL my favorite line is "Nonsense! All the animes do this scene"

megami23 // July 14th, 2011, 4:27 pm

I don't think they do, the two of them look pretty suspicious XDD
Aaaah, I just read through the entire comic and it's so unbelievably cute and amazing <3 I can't believe I knew of its existence and didn't read until now D:
Your art is really cute, and I like the way you tone, you've improved a lot compared to the start of the comic.
Which reminds me, I absolutely LOVED the beginning, I've read the first few pages over and over and Mika just seems to get more sexy each time ;u;
ADLJKSAFAHJDH WHY ARE YOU SO AMAZING?! ;A;
There are a lot of sweet and funny moments, I lost count of how many times I lol'ed while reading through this xD
Aah, good luck with this and your other comics; I can't wait till the next update~ ;v;

Jaglep // July 14th, 2011, 5:22 pm

A disguise in a disguise..... we must go deeper >_>

X a k i // July 14th, 2011, 5:53 pm

Ffft.
Disguise over a disguise...
I can only think of one of those unmasking scenes from Scooby-Doo. xD;

OH!!!

Andromeda Lazuli // July 14th, 2011, 6:25 pm

I'VE DONE THAT BEFORE!!! IT'S FUN!!! XD

Potatoes4Eva // July 14th, 2011, 6:52 pm

XD YOU WATCH TOO MCUH ANIME, SAMAROO!

And... Did she have a mustache? XD TAHA! I like their disguises. I ENJOY THEIR DISUISES.

sonjineko:) // July 14th, 2011, 7:01 pm

i earned somthing new u can wear a disguise over a disguise an tht in animes do this

Random_person // July 14th, 2011, 7:34 pm

Wohoo! Disguises over disguises are the best! ^u^

filiasan // July 14th, 2011, 9:24 pm

Sam is silly ^_^
Does he really think anime is like real life?
Don't answer that.

bluswordgrl // July 14th, 2011, 9:36 pm

oh geez...I don't know which is funnier the "disguises" or the strange smiley faced stick ppl, lol

sekichiku // July 14th, 2011, 10:07 pm

lol sam's so cute~~X3

TheSweetRevenge // July 14th, 2011, 10:14 pm

All these Inception jokes. I am amused.

Love this page!

hehee

Raichi // July 15th, 2011, 3:05 am

awesome

Zero (Guest) // July 16th, 2011, 2:21 am

Main rule of stalking/disguising
Never wear a disguise over a disguise.

Xzibit

Bear Grylls // July 18th, 2011, 7:09 pm

Yo Dawg! I heard you like hidin' so we put you in a disguise in a disguise so you can hide in plain site while hidin' in plain site! (xzibit meme)

@bear grylls

JOYCE // July 18th, 2011, 7:13 pm

PFFF HAHAHA
When I saw "Bear Grylls commented on your comic!" I was like, '....what...xD'

hotwizz (Guest) // July 20th, 2011, 12:17 pm

lol disguise over a disguise

kuroi_hitsuji // May 15th, 2012, 8:30 am

DISGUI-CEPTION
free counters